ESKİŞEHİR EĞİTİM BİR SEN UMRE İÇİN YOLA ÇIKIYOR

Eğitim Bir Sen Eskişehir 1 No’lu Şube 2018 yarıyıl tatilinde gerçekleştirecekleri umre programını kamuoyuna duyurdu. İKRA Turizm ve Seyahat Acentası ile yapılan anlaşmaya göre umre için seyahat ve konaklama bedeli 950 dolardan başlayacak.

25 Ekim 2017 Çarşamba 14:04

Memur Sen / Eğitim Bir Sen Eskişehir Şube Başkanı Muammer Karaman Eskişehir’den Mekke ve Medine’ye   umre ziyareti için 6 yıldır faaliyet düzenlediklerini hatırlatarak, büyük talep ve destek gören bu çalışmanın yenisini düzenlemenin mutluluk ve heyecanını  yaşadıklarını söyledi. 6 yıl önce Eskişehir havaalanından kutsal beldelere uçakla seyahati başlatan sivil toplum kuruluşu olarak yaptığımız öncülüğün devamını getiren dernek ve vakıflara teşekkür ediyoruz. Karaman, “Bu örnek projeye öncülük ettiğimiz için mutluyuz. Umre çalışmamız sebebi Eskişehir havaalanı da daha faal bir havaalanı hüviyeti kazanıyor, havaalanımızın uluslararası tanınırlığı artırarak şehrimizin prestijini de artırmış oluyoruz, dedi.

Bu yıl düzenledikleri  umre çalışması hakkında da bilgi veren Karaman şunları söyledi:

Bu yılki umre programımızda yaygın medyada yaptığı televizyon programlarından Türkiye kamuoyunun yakından tanıdığı araştırmacı yazar Fatih ÇITLAK hocamızda 8 gün bizimle birlikte olacak. Fatih hocamız, umrecilerin Mekke ve Medine de geçirdikleri zamanı daha dolu ve verimli yaşamalarını sağlayacak bilgilendirmeler yapacaktır. Otellerimizde umrecilerimizin sağlık problemlerini yardımcı olmak üzere sağlık ekibi hazır bulundurulacaktır. Ecyad bölgesinde Kabe’ye 1200 metre mesafedeki 4. Yıldızlı Rawda Al-Beit Hotel’de  konaklama yapacağız. 24 saat ücretsiz ve devamlı servislerle umreciler Kabe’ye ulaştırılacak. Medine kalacağımız  otel Meshal Al-Selam Ravza’ya  400 metre mesafedeki Hotel . Bu bilgileri özellikle paylaşıyoruz ne demek istediğimizi ve kendilerine nasıl bir güzel hizmet sunulduğunu, otelleri araştıranlar ve  umreye daha önce gidenler bulanlar daha  iyi anlayacaklar. Sunulan yüksek kalite hizmet de daha huzurlu bir ibadet ortamı sağlayacağına inanıyoruz. Üyelerimiz ve üye yakınlarımız şimdiden hayırlı olsun. Bizde bu çalışmada yer almak istiyoruz diyen dost ve kardeş kuruluşlarımıza da kapımız açık onlarla birlikte olmak bizleri de çok mutlu edecektir. Merakla beklenen ne zaman sonuçlanacak denilen umre çalışmamız üyelerimize üye yakınlarımıza hayırlı olsun İKRA Turizm ve Seyahat Acentesi sahibi Bilal Ünal, Eğitim Bir Sen yöneticilerinin bu şansı beşinci kez kendilerine verdikleri için teşekkür etti.

Ünal, “Eğitim Bir Sen yüksek kalite ve beklentileri olan bir camia bu camiaya hizmet vermek referans olarak bizim için kıymet arzediyor. 5 yıldır Allah bizi mahcup etmedi. İnşaallah bu yılda başlangıçtan tamamlanana kadar sunacağımız yüksek kalite hizmet ile alnımızın akı ile çıkacağız. Umrecilerimize ödeme kolayllığı sağlamak bu çalışmamızın olmazsa olmazlarından olacaktır. Umrecilerimiz umre ücretini tüm bonus kartlara 5 taksit imkanı sunacağız. Bu güzide topluluğa hizmet vermek bizim için onurdur” diye konuştu.

Programın okulların yarıyıl tatilinde başlayacağı, Eskişehir’den kalkan uçakla önce Mekke’ye gidilecek 10 gün kalınacak ve sonra 3 gece  Medine’de kalınıp Eskişehire dönülecek, dedi.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.